Posted on

Jak zwalczać stres

Czyli jak sprawić, aby nasze życie było bezstresowe

Chciałam choć na moment uwolnić się od swojego bagażu emocji i odwrócić swoją uwagę od problemów, z którymi zmagam się codziennie. Krakowski psychiatra przekonał mnie, iż to nie rozwiązuje mojego problemu oraz nie poprawia na dłuższą metę mojego samopoczucia, więc jest bezcelowe. Jak powiedział, przez takie działania pogłębiam tylko swój kłopot, w efekcie czego czułam się jeszcze bardziej zestresowana. Nie pomagają również ucieczki w marzenia, fantazje, bądź także w samoobwinianie oraz złoszczenie się na siebie samą.

psychiatra w krakowieWięcej materiałów na temat kwestii poruszonych w tym artykule dostępnych pod tym adresem: http://www.depresja.org/

Leave a Reply

